Bartın’a her iki giriş sağlanan Zonguldak ve Karabük karayolunda duble yollarımız var.
Sadece Bartın’a girişteki Nef kontrol noktasından sonra ki bölümde yol bölünmüş (ortada refüj var)
Diğer bölgelerde yok.
Akmanlar rampasından aşağıya doğra bir başlayan tehlike sizi Bartın girişine kadar getiriyor.
Hele akşamları karanlıkta daha da tehlikeli.
Aynı şekilde Karabük yolundan Bartın’a geliş…..
Kurtköy baraj Abdipaşa beldesi bölgeleri çok tehlikeli.
Ağır vasıta araçların da geçişinin sağlandığı bölge.
Hiç bir önlem almıyoruz…
Ama Övünüyoruz…
Milyonlarca lira harcandı.
Böyle duble yol olmaz.
Yıllardır söylüyoruz.
Dinleyen yok.
Karşımıza ödenek problemlerini çıkartıyorlar.
Ortada bariyer yok…
Hiç bir güvenlik önlemi yok…
Aralardan çıkan, sağa sola dönen…
Tehlikeli…
Bir çok yaralamalı ve ölümlü kazalar yaşanıyor.
Maddi hasarlıları saymıyoruz…
Muhakkak emniyet ve jandarmada trafik kazalarının istatistikleri vardır…
İncelensin…
Ve artık bir an evvel duble yollar, duble yol haline alınsın…
Bu kazaların başlıca sorumlusu karayollarıdır…
Karayolları yetkilileri duble yolun tarifini yapsın.
Duble yolda karşıdan karşıya araç geçici yapılır mı?
Yapılmaz.
Sağa-sola dönüş olur mu?
Olmaz…
Her yıl yüzlerce canımızı yitiriyoruz…
Yukarıda saydıklarıma yayalara çarpan araçları da ekleyebiliriz…
Muhammed’i kaybettik.
Geri gelmeyecek…
Ama başka Muhammed’ler yitirilmesin…
Artık köy havasından çıkalım.
Hiç bir maliyet bir can kadar önemli değil.
Allah rahmet eylesin.
Yaşar Arslan, tüm aile bireyleri ve akrabalara başsağlığı diliyorum.
Allah kimseye evlat acısı vermesin…
Ateş düştüğü yeri yakıyor ve ateşler düşmesin…
Karabük yolu tam bir facia. Yolun ciddi bir kısmı bir gidiş bir geliş. Onda bile karşıdan ağır vasıta geliyorsa kaçmak çok zor.