Bartın Şehirler Arası Otobüs Terminali, günlük olarak yüzlerce yolcuya hizmet sunarken, terminal içindeki hizmet noktalarının ücret politikası ve hijyen standartları tartışma konusu haline geldi. Özellikle tuvalet ücretlerinin yüksekliği ve tuvaletlerin temizlik durumu, Zonguldak'tan gelen ve terminali kullanan diğer vatandaşlar arasında büyük bir rahatsızlık kaynağı haline geldi.
Vatandaşlar, terminaldeki tuvalet kullanımının ücretinin 10 lira olmasının yanı sıra, bu ücretin karşılığında sağlanan hijyen standartlarının yetersiz olduğunu belirtiyorlar. Özellikle terminali sık sık kullanan üniversite öğrencileri, tuvaletlerin temizlik ve hijyen konusunda yetersiz olduğunu vurgulayarak tepkilerini dile getiriyorlar.
Terminalin şehir merkezine uzak konumda olması ve alternatif hizmet noktalarının bulunmaması, vatandaşların bu durum karşısında çaresiz hissetmelerine neden oluyor. Bu durum, terminal içindeki hizmet noktalarının ücretlerinin yeniden gözden geçirilmesi gerekliliğini ortaya koyuyor.
Vatandaşlar, tuvalet ücretlerinin yanı sıra, genel olarak terminal içinde sunulan hizmetlerin erişilebilirlik ve kalite açısından da gözden geçirilmesi gerektiğini belirtiyorlar. Terminal yetkililerinden, vatandaşların beklentilerine daha uygun bir ücretlendirme politikası ve daha yüksek hijyen standartlarını sağlamaları yönünde iyileştirmeler yapmaları talep ediliyor.
MUHABİR - YUSUFHAN KABAKCI