Bartın Üniversitesi öğretim üyesi alımı yapacağını duyurdu. Bartın Üniversitesi tarafından yapılan açıklamada, “Üniversitemiz birimlerine Öğretim Üyesi alımına ilişkin ilanımız 05 Haziran 2025 tarihli ve 32921 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanmıştır. Bartın Üniversitesi Rektörlüğünden (Öğretim Üyesi Alım İlanı 2025-01) Üniversitemiz birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ile “Bartın Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri Yönergesi” hükümlerine göre Öğretim Üyesi alınacaktır ” ifadelerine yer verildi.
BAŞVURU ŞARTLARI
Bartın Üniversitesi tarafından yapılan açıklamada; adayların; fotoğraf, kimlik fotokopisi e-devlet üzerinden alınan karekodlu lisans, yüksek lisans, doktora mezun belgeleri ile doçentlik belgesi, erkek adaylar için askerlik durum belgesi, adli sicil belgesi, özgeçmiş ve eserler listesi, yabancı dil sınav sonuç belgesi, hizmet belgesi ve bilimsel eserlerinden oluşan dosyaları ile birlikte Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi üzerinden (http://ubys.bartin.edu.tr/HRM/AkademikBasvuru/PersonelBasvuru/Giris) çevrimiçi başvuru yoluyla müracaat edecekleri belirtildi. Müracaat edecek adayların (http://www.bartin.edu.tr) adresinden Bartın Üniversitesi/Mevzuat (KAYSİS)/Yönergeler kısmından ulaşabilecekleri “Bartın Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri Yönergesi”nde belirlenen koşulları yerine getirmeleri gerektiği belirtildi.
BAŞVURU DETAYLARI
Adayların elektronik ortamda müracaat edecekleri başvuru dosyalarını hazırlarken Personel Daire Başkanlığının “Öğretim Üyesi Atamaları” başlıklı web sayfasında yer alan açıklamalara dikkat etmesi gerektiği ve başvuran adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinde belirtilen şartları taşımaları gerektiği belirtildi. Adayların herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanların (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi) E-Devlet üzerinden alacakları “HİTAP Hizmet Belgesini” müracaatlarına eklemeleri gerektiği ve e-Devletten alınan karekodlu tüm belgeler geçerli olduğu açıklandı.
Bartın Üniversitesi tarafından yapılan açıklamada,“Yabancı ülkelerden alınan mezuniyet belgelerinin Yükseköğretim Kurulu ve/veya Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin onaylanmış olması şarttır. Müracaatlar, ilanın Resmî Gazete’de yayımlandığı günden itibaren 15’inci gün mesai bitimine kadar http://ubys.bartin.edu.tr/HRM/AkademikBasvuru/PersonelBasvuru/Giris sayfasından çevrimiçi başvuru şeklinde yapılacaktır. Şahsen veya posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. İlanda belirtilen koşulları taşımayan ve başvuru süresi içinde sistemde “başvuru yapıldı” kaydı alınmayan müracaatlar geçersizdir. İhtiyaç duyulması halinde; adayları ilgilendiren başvuru ve atama süreci ile ilgili tüm bilgilendirmeler Üniversitemizin web sayfasından https://w3.bartin.edu.tr/ yapılacak olup, ayrıca yazılı bildirim yapılmayacaktır” ifadelerine yer verildi.
BAŞVURU TARİHLERİ
Başvurular; 5 Haziran 2025 ila 20 Haziran tarihleri arasında http://ubys.bartin.edu.tr/HRM/AkademikBasvuru/PersonelBasvuru/Giris sayfasından çevrimiçi başvuru şeklinde yapılacak.