İl içi ve il dışı seyahatlerde güvenli ve rahat yolculuk imkânı sunan Bartın Kamil Koç, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak çalışmalarını sürdürüyor.
Bayram yoğunluğu nedeniyle firma, filosuna 5 yeni araç ekleyerek yolcuların rahat ve güvenli bir şekilde seyahat etmelerini sağlamayı hedeflediklerini bildirdi. Yoğun talep nedeniyle bayram öncesinde tüm koltukların dolduğu belirtilirken, 9 günlük bayram tatili süresince de kesintisiz hizmet verileceği açıklandı. Firma, yeni eklenen beş araçla sadece bayram öncesinde değil, 9 günlük tatil süresince ve sonrasında da hizmet vermeye devam edecek.
Bartın Kamil Koç’un sahibi Mesut Güler, firmanın sunduğu konfor ve güvenlikten dolayı kendilerini tercih eden tüm yolculara teşekkür ederek Ramazan Bayramı’nı kutladı. Güler, mesajında "Tüm Müslüman âleminin birlik ve beraberliğinin daim olmasını; sevgi, anlayış ve barışın devamlı olup hayırlara vesile olmasını dilerim. Ramazan Bayramınız mübarek olsun." ifadelerine yer verdi.
Yoğun bayram trafiğine rağmen kesintisiz hizmet sunmaya devam eden Bartın Kamil Koç, yolcularına keyifli ve güvenli yolculuklar diledi.
Kamil Koç yıllardır yolculuk yaptırım firmalardan bırısı ıdı kı takı 5 ay evvelden seyahat ocın sectıgım firma ama mal3sefkı tum kadroyu degısmelerı lazım calısanlar adeta suratsız musterı memnuniyeti aodora İndirmek ıcın caba vermektedir bilet kesesinden tutun soforune ve muavınıne kadar ukalaca davranış sergılıuenler almış basını gıdıyor ywsıklwrı ekmeğe adete hunharca nankorce davranmaktalar sadece bır İnsan olarak kalan kısı servis soforu yaslı bır an var o harıl hepsinin ısıne son verilmeli hafızalardan yorumları okumasını ısterım forma sahıbının
Geciken seferler,iade edilmeten ucretler,müşteriyi kaale almayan bir firma....
Ankara,dan Antalya'ya 11 martta saat 08.00 de bilet aldım..Otogarda araç arızalı deyip başka bir firmaya yönlendirildim saat 09.00 otobüsüne(pamukkale turizm)..Koca firma az yolcu olduğunda araç arızalı diyip aynı oyunu oynuyor..40 yıldır gittiğim firmayı bıraktım.. Çok yazık..Vatandaşın zamanı ne olacak denmiyor..????
İzmir'den Bodrum'a gitmek için 14'e bilet aldım bir saat rötarlı geldi yetmezmiş gibi çıkmak için Kaptan da nakit para yok 40 dakika çıkışta bekledik bir yerlerden para buldular geldiler kart kabul olmuyormuş artı şoför Söke'ye gideceğine bizi Aydın'a götürdü daha hangisini birine anlatayım adam yaşlı ve yorgun şoför ve beni inatla güvercinlikte indirmemek için uğraştı lar Bütün bunların Ceremesini yolcular mı çekmek zorunda ya
Allâh kamil koç tan memketimin insanlarını korusun. Sadece kamil koç kalsa memlekette yürüdüm yine binmem.
Kamil koç sadece pişmanlıktır rezalet ötesi
Kamil Koç namaz kılan müşterilerine de hitap etmeli. Namaz kılanlara pek müsamahalı davranılmıyor. Bazı güzergahlarda bilet çok pahalı bazen havayolu daha cazip.
Arefe günü 1 ay önceden aldığımız biletler elimizde kaldı. 15:00 aracı otogar'a giriş yapmadan otobandan devam etti. Bizleri 17:15 aracı ile göndereceklerini belirtip beklettiler. Saat 16:00 da int. Uygulamasında aracın dolu olduğunu gördük. Farklı firmadan bilet almak Zorunda kaldım. Ücret iadem halen tarafıma ödenmedi. Esenler otogar vardiya amiri sana sesleniyorum. Arefe günü bizleri ailemizle rezil ettin. Sen bu işi yapma sorun çözemediğin gibi Telefonda biletleri iptal et demeyi bildiğin gibi bunu da yapamadın.
Zonguldak'tan 28 Mart saat 19:00 da İstanbul istikametine gitmek için 4 kişilik bilet aldık otobüs 1 saat rötarla geldi kozludan çıkmamız 1 saati buldu gece 00:03 gibi dudulluya giriş yaptık ve girişten yukarı çıkamadık otobüs berbattı dolmuş gibi durak harici yerlerde durdu hiç mi hiç memnun kalmadım bu son binisimiz oldu kamil koç bizim vaxgevilmezimizdi ama artık değil biraz çeki düzen verseniz iyi olur