KARANTİNA SÜRECİNDE BESLENME


Bu makale 2020-11-22 19:34:30 eklenmiş ve 16411 kez görüntülenmiştir.
TUĞÇE KALAYCIOĞLU BAKAR

 

Önlem aldığınız halde corona kapınızı çalıp içeri girdiyse pes etmek yok. Strese girip buhranlara kapılmak yok.

Aşısı daha bulunmasa da bir takım tedavi yöntemleriyle kurtulan bir sürü hasta var. Yeter ki inancınızı yitirmeyin. Bu günlerde gelip geçecek ve her şey çok güzel olacak.

 

Karantinadasınız… Moraliniz yüksek olacak ki iyileşme süreciniz hızlı olsun.

“Demesi kolay” diyorsanız, unutmayın ki hala nefes alıyorsanız ‘umut var’ demektir. Gelelim karantinada beslenmeye…

 

- Bol bol C vitaminine ağılık vermeniz gerekiyor. Mandalina, portakal C vitamini içerir ama C vitaminin asıl kaynağı yeşilbiber ve kividir.

- Limon antiviral etkiye sahiptir. Beslenmenize ölçülü bir şekilde ekleyin.

- Omega 3 bağışıklığı destekler. Bunun için de beslenmenize balık, keten tohumu, ceviz, avakado ekleyin.

- Probiyotik besinler virüse karşı savaşın en iyi askerleridir. Bunun için de kefir, ev yapımı yoğurt, turşuyu beslenmenize ekleyin.

- Bal, pekmez antiseptiktir. Dengeli şekilde yiyebilirsiniz.

 

Yazımın başında da belirtiğim gibi her hastalığın şifası güçlü ve mutlu olabilmeyi başarmaktır.

 

Sevgilerimle…

Diğer yazıları...
Köşe Yazarları
 ‹ 
 ›