Limanı ve endüstri sanayi bölgesiyle Zonguldak’tan daha çok Bartın’ı gelişip kalkındıracak olan Filyos Projesi, doğalgazında eklenmesiyle Bartın için daha büyük bir öneme kavuştu. Proje kapsamında ilk olarak liman yapıldı. Liman inşaatıyla birlikte Bartın’da Filyos için harekete geçti. Konumu itibariyle Zonguldak’tan daha çok Bartın’a yakın olan Filyos’la Bartın bağlantısını sağlamak amacıyla yol çalışmaları başlatıldı.
İl Özel İdaresince Büyükkızılkum’dan Filyos’a bağlantı yolu çalışmaları başlatıldı. Dönemin İl Özel İdaresi Genel Sekreteri İbrahim Kayış ve Bartın Valisiyse Sinan Güner’di. Bağlantı yolunun kararını alan dönemin İl Genel Meclisine de Kenan Dursun başkanlık ediyordu. Hatta Güner, 2 kilometre 600 metre olan olan Hatipler, Büyükkızılkum ve Filyos yolu olarak bilinen bu yoldaki çalışmaları sıkı takip edip sürekli incelemelerde bulunuyordu.
Bartın’ı Filyos’a daha da yakınlaştıracak bu yolun yanı sıra Dursun başkanlığında dönemin İl Genel Meclisi Üyeleri, Filyos’taki beyaz yakalıların ikamet yerlerinin Bartın olması için bölgeye yakın Büyükkızılkum, Mugada ve Güzelcehisar’da imar çalışmalarına dahi başladı. Bu sahil kesimde imarda 18 uygulamaları yapıldı.
Bartın kendi il sınırları içerisindeki yolun kısmını tamamlamak üzereydi. Zonguldak sınırında kalan kısmın yapımını ise son olarak Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı yani TPAO üstlendi. Ancak imar çalışmaları ve yolla ilgili en son alınan bilgilerse sadece bunlarla sınırlı kaldı. Şuanda yolun akıbeti bilinmiyor. Kamuoyunun bildiği en son şeyse yolun tamamlanmadı yani o günden bugüne yolda yapılan çalışmaların çöpe gittiği yönünde.
Bu haber baslığını atarak bu ülkede bir dikili taş koyana çamur atmaya çalışan düdükler...ötüp durun kendi kendinize
Bu ülkeye kahpelik te sınır tanımayan bir kesim her dönem vardı,yine var,istemezük tayfası
Bu nasıl haber ya... Tamamen taraflı, iyice incelenmeden, soruşturmadan yapılan bir haber.. Gazeteciysen git ilgili kişilere sor ondan sonra haber yap...