Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Toplantısı yapıldı

Vali Sinan Güner başkanlığında gerçekleştirilen Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Toplantısı’nda, gerek olağan gerekse de afet dönemlerinde tüm ihbar ve çağrıların 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından karşılanması ve gerekli müdahaleler için çağrı yönlendirmesinde koordinasyonun önemi vurgulandı. Vali Güner, “Özellikle bu yıl ülke olarak yaşadığımız sel ve orman yangını felaketleri, afetlere karşı tedbirli olmamız gerektiğini bizlere bir kez daha göstermiştir” dedi.
Bu haber 2021-09-13 09:52:30 eklenmiş ve 243 kez görüntülenmiştir.

 

112 Acil Çağrı Merkezi toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya Belediye Başkanı Cemal Akın, Vali Yardımcısı Abdullah Akdaş, İl Emniyet Müdürü Şakir Engin Korkmaz, İl Jandarma Komutan Vekili Jandarma Albay Yıldırım Özbaş, İl Emniyet Müdürü Şakir Engin Korkmaz, Sahil Güvenlik Batı Karadeniz Grup Komutanı Yb. Safa Söylem, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdür Vekili Yasin Güney, İl Afet ve Acil Durum Müdürü Ahmet Yıldız, İl Sağlık Müdür Vekili Dr. Ahmet Cebeci, Orman İşletme Müdürü Temel Nadir, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Ahat Deliorman ve Bartın İtfaiye Müdürü Mustafa Kanmaz katıldı.

 

Güner: “Afetlere karşı tedbirli olmalıyız”

 

Vali Sinan Güner toplantıda yaptığı konuşmada, “Özellikle bu yıl ülke olarak yaşadığımız sel ve orman yangını felaketleri, afetlere karşı tedbirli olmamız gerektiğini bizlere bir kez daha göstermiştir. Acil Çağrı Hizmetlerinin, afet veya olumsuz durumlarla ilgili, ekiplerin hızlı bir şekilde müdahale etmesinde büyük bir önemi bulunmaktadır. 112 Acil Çağrı Merkezimizde gelen tüm çağrılar, çağrı alıcı personelimizce karşılanmakta ve sağlık, güvenlik ve itfaiye gibi ilgili tüm birimlerimizle koordineli bir şekilde en kısa sürede olaya müdahale edilmektedir. Bu vesile ile acil durumlara müdahalede canla başla çalışan acil durum personelimize teşekkür ediyor, toplantıda alınan kararların hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

 

 

Koordinasyonun önemine dikkat çekildi

 

Valinin konuşmasının ardından 112 Acil Çağrı Merkezi Müdür Vekili Yasin Güney tarafından Merkezin görevleri, 112 Acil Çağrı Merkezi Koordinasyon Komisyonunun oluşumu ve görevleri, 112 Acil Çağrı Merkezi’nin göreve başlaması, görev yapan kurumlar ile 2021 yılı istatistiklerinin değerlendirilmesi ile ilgili sunum gerçekleştirildi. Sunumun ardından ise İçişleri Bakanlığı’nın 07.09.2021 tarihli ve E9119368-604.99-14272 sayılı yazısında belirtildiği üzere gerek olağan gerekse afet dönemlerinde ihbar ve yardım çağrılarının 112 Çağrı Merkezi tarafından karşılanması ve müdahale ekiplerinin aktarılması esnasında çağrı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personelin koordinasyonunu en üst seviyeye taşınması, çağrı karşılama standartlarının yükseltilmesi ve gerekli tedbirlerin alınması amacı ile eğitim faaliyetleri, personel temini ve diğer konuların görüşmesi ile devam etti. 

Toplantı, görüş ve önerilerin alınması ile sona erdi.

 

Akın: “Hizmet kalitesini yükseltmek adına yapılabilecekler konuşuldu”

 

Toplantının ardından açıklamada bulunan Bartın Belediye Başkanı Cemal Akın, “Valimiz Sayın Sinan Güner Başkanlığı’nda gerçekleşen İl Koordinasyon Kurulu Toplantısında 112 Acil Çağrı Merkezimizin hizmet kalitesini yükseltebilmek adına yapılacak olan çalışmaları değerlendirdik. Çağrı karşılama standartlarının yükseltilmesi, çağrıların en kısa ve en doğru şekilde karşılanması, afet dönemlerinde daha iyi hizmet sağlayabilmek adına yapılabilecek olan çalışmalar gibi birçok konuda değerlendirmelerde bulunduk. Toplantının ve aldığımız kararların hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum” dedi. 

ETİKETLER : Bartın Sinan Güner Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Toplantısı 112 Acil Çağrı Merkezi
Diğer GÜNCEL haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 ›