Asılsız ihbarlarla meşgul etmeyin!

Bartın Valisi Sinan Güner, artık Bartın’da meydana gelebilecek tüm acil durumlar için tek numara olan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin aranabileceğini anımsatırken, ilgili kurumlar arasındaki bilgi akışı ve koordinasyonu sağlayacak olan Merkez’in asılsız ihbarlarla meşgul edilmemesi konusunda vatandaşların hassasiyet göstermelerini istedi.
Bu haber 2020-02-27 09:21:07 eklenmiş ve 304 kez görüntülenmiştir.

 

112 Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Toplantısı Vali Sinan Güner başkanlığında 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirildi. Toplantıya Belediye Başkanı Cemal Akın, Vali Yardımcısı Abdullah Akdaş, İl Emniyet Müdürü Çetin Bozkuş, İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Fahri Semiz, Sahil Güvenlik Batı Karadeniz Grup Komutanı Yarbay Safa Söylem, İl Sağlık Müdürü Dr. Alpaslan Erol, Orman İşletme Müdürü Selahattin Yanık, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Ahat Deliorman, İl Afet ve Acil Durum Müdürü Nurhan Doğruöz ve 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Enver Çayır katıldı.

 

 

Tüm acil durumlar için “112”

 

Açılış konuşmasını yapan Vali Sinan Güner, ilimizde 2019 yılında 40 bin 573 çağrı alındığı bilgisini paylaşırken, vatandaşlarımızın acil durumlar karşısında bundan böyle tek numara olan 112’yi aramalarının yeterli olacağını söyledi. Birden fazla kurumu ilgilendiren bir olay karşısında tüm kurumların eşgüdüm içerisinde, hızlı ve etkin bir müdahale imkanına kavuştuğunu vurgulayan Vali Güner, 112 Acil Çağrı Merkezi’nin asılsız yere meşgul edilmesi halinde, gerçek vakalara ulaşma konusunda sıkıntı yaşanmakta olduğuna dikkat çekti ve vatandaşlarımızın bu konuda daha duyarlı olmaları gerektiğini ifade etti.

 

 

Ayrıntılı sunum yapıldı

 

Toplantıda Mühendis Beynur Oymak tarafından 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi’nin oluşturulma amacı ve projenin geçmişten bugüne kadar ki yaşanan süreci anlattı. Oymak ayrıca; Bartın 112 Acil Çağrı Merkezi binasının kuruluş aşamaları ve Yeni Nesil 112 Çağrı Sistemi’ne geçişi, Acil Çağrı Merkezi’nin faaliyete başlaması, 112 Acil Çağrı Merkezleri’nin kuruluşuna dayanak olan yönetmelik maddeleri, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nün görevleri, acil yardım hizmeti veren diğer kurumların görevleri, çağrı alıcı ve çağrı yönlendirici personelin görevleri, Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu’nun görevleri ile 112 Acil Çağrı Merkezi 2019 yılı Faaliyet Raporu hakkında da sunum yaptı.

Toplantı katılımcıların dilek ve temennilerini dile getirmelerinin ardından sona erdi.

ETİKETLER : Bartın GAMER 112 Acil Çağrı Merkezi
Diğer GÜNCEL haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 › 
Arşiv Arama
- -
Anket
BARTIN HALK GAZETESİ
© Copyright 2020 . Tüm hakları saklıdır. Bu site Eybey Medya tarafından yürütülmektedir.
GÜNDEM
Kadına Şiddet
Anayasa Haberleri
Trafik Kazaları
Yerel Seçimler
SPOR
Galatasaray
Fenerbahçe
Basketbol Haberleri
Şampiyonlar Ligi
SİYASET
Recep T. Erdoğan
Devlet Bahçeli
Kemal Kılıçdaroğlu
AKP Haberleri
EĞİTİM
Eğitim Haberleri
Eğitim Bakanlığı
A.Ö.L.
Eğitim Portalı
DÜNYA
Avrupa Haberleri
Amerika Gündemi
Suriye İç Savaş
Arıkan Meselesi