112 Acil Çağrı Merkezi’nin işlevi genişliyor

İhbar hatlarına gelen çağrılar “Bartın 112 Acil Çağrı Merkezi”nden karşılanmaya başlandı. Ocak ayı sonu itibariyle “110 İtfaiye” hattına gelen ihbarları karşılamaya başlayan Bartın’daki 112 Acil Çağrı Merkezi, 25 Eylül 2019 tarihi itibariyle “156 Jandarma” ihbar ve “112 Acil” hatlarına gelen ihbarları da karşılamaya başladı. Personel ihtiyacı da geçtiğimiz günderde karşılanan Merkez’in önümüzdeki aylarda 5 ihbar numarasına daha hizmet vermeye başlaması bekleniyor.
Bu haber 2019-09-25 15:56:17 eklenmiş ve 474 kez görüntülenmiştir.

 

 

TOLGA AKINER

İhbar hatlarına gelen çağrılar “Bartın 112 Acil Çağrı Merkezi”nden karşılanmaya başlandı. Ocak ayı sonu itibariyle “110 İtfaiye” hattına gelen ihbarları karşılamaya başlayan Bartın’daki 112 Acil Çağrı Merkezi, 25 Eylül 2019 tarihi itibariyle “156 Jandarma” ihbar ve “112 Acil” hatlarına gelen ihbarları da karşılamaya başladı. Personel ihtiyacı da geçtiğimiz günderde karşılanan Merkez’in önümüzdeki aylarda 5 ihbar numarasına daha hizmet vermeye başlaması bekleniyor.

 

Fiziki ve teknik hiç bir eksiği yok

 

Bilindiği üzere vatandaşlarımızın acil çağrı ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla Türkiye genelinde tüm acil çağrı merkezlerinin tek numarada yani 112’de toplanmasını sağlamak üzere “112 Acil Çağrı Merkezleri”nin kurulum çalışmaları İçişleri Bakanlığı’na bağlı İller İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülmektedir.

Bu kapsamda Bartın’da da oluşturulan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin tüm teknik ve fiziki altyapısı tamamlanarak hizmete girdi.

 

3 ihbar hattına karşılama sağlanıyor

 

30 Ocak 2019 tarihi itibariyle 110 Alo Yangın ihbar hattına gelen telefonları karşılamaya başlayan Bartın 112 Acil Çağrı Merkezi, İçişleri Bakanlığı’nca yeni personel atamaları yapılmasının ardından artık daha kuvvetli bir yapıya büründü.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun talimatı ile 81 ilde faaliyete geçen Acil Çağrı Merkezleri’nden biri olan Bartın 112 Acil Çağrı Merkezi, son olarak 25 Eylül Çarşamba günü itibariyle “156 Jandarma” ve “112 Acil” hatlarına gelen telefonları da karşılamaya başlandı.

 

7/24 kesintisiz hizmet

 

Merkezdeki 12 personel 7 gün 24 saat esasına göre vardiya sistemine tabi olarak hizmet veriyor.

 

Hedef 8 hat için tek numara

 

Personel takviyesinin ardından hiç bir eksiği kalmayan Bartın 112 Acil Çağrı Merkezi böylece İçişleri Bakanlığı’nın Acil Çağrı Merkezleri ile ilgili hedefi olan 8 ihbar hattını da tek numara üzerinden karşılayabilecek kabiliyeti kazandı. Yetkililer, önümüzdeki günlerde Bakanlık’tan gelecek talimatlar doğrultusunda “155 Polis”, “158 Sahil Güvenlik”, “177 Orman Yangını”, “122 AFAD” ve Doğa Koruma ve Milli Parklar’ın da bu Merkez’e bağlanacağını ve vatandaşlara tek bir merkezden daha koordine bir yekilde hizmet verileceğini söylediler.

ETİKETLER : 112 acil servis
Diğer SAĞLIK haberleri
Köşe Yazarları
 ‹ 
 › 
Arşiv Arama
- -
Anket
BARTIN HALK GAZETESİ
© Copyright 2013 . Tüm hakları saklıdır. Bu site Gazi SOFT haber yazılımı alt yapısı ile yapılmıştır.
GÜNDEM
Kadına Şiddet
Anayasa Haberleri
Trafik Kazaları
Yerel Seçimler
SPOR
Galatasaray
Fenerbahçe
Basketbol Haberleri
Şampiyonlar Ligi
SİYASET
Recep T. Erdoğan
Devlet Bahçeli
Kemal Kılıçdaroğlu
AKP Haberleri
EĞİTİM
Eğitim Haberleri
Eğitim Bakanlığı
A.Ö.L.
Eğitim Portalı
DÜNYA
Avrupa Haberleri
Amerika Gündemi
Suriye İç Savaş
Arıkan Meselesi
Bartın Web Tasarım