Ecen Sigorta
19 Eylül 2018 Çarşamba
Anasayfa > TURİZM > Bartın, BAKAF 2018’de yerini alıyor
Bartın, BAKAF 2018’de yerini alıyor

Bartın, BAKAF 2018’de yerini alıyor

26.06.2018 09:32 12 14 16 18 yazdır
Medeniyetler beşiği, doğa harikası Batı Karadeniz’in sekiz eşsiz şehri; Bartın, Bolu, Düzce, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Sinop ve Zonguldak, Batı Karadeniz Turizm, Tanıtım ve İşbirliği Fuarı’nda (BAKAF 2018) bir araya geliyor.


BAKAF 2018, 27 Haziran Çarşamba günü kapılarını İstanbul Fuar Merkezi’nde açıyor. Türkiye’nin en değerli ormanları, tabiat parkları su havzaları, tarihi ve turistik alanlarına sahip olan Batı Karadeniz Bölgesi’nde yer altı ve yer üstü zenginliklerinin yanı sıra eğitim, tarım ve hayvancılık alanında da ciddi uygulamalar söz konusu. Batı Karadeniz Turizm Tanıtım ve İş Birliği Fuarı Bölgenin bu avantajlarını ön plana çıkarmayı hedefliyor.

Organizatörlüğünü İstamonu Fuarcılık’ın üstlendiği Türkiye’nin ilk ve tek bölgesel fuarı BAKAF 2018 30 Haziran’a kadar Yeşilköy’deki İstanbul Fuar Merkezi’nin 9, 10 ve 11. hollerinde gerçekleşecek.




Bartın, Bolu, Düzce, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Sinop ve Zonguldak illerini kapsayan BAKAF 2018; bölgenin mevcut turizm, ticaret, eğitim potansiyelinin entegre olacağı, yöresel gıda ve geleneksel sanatlarının doğrudan tanıtılmasına, ulusal ve uluslararası iş birliklerine adım atmasına olanak sağlayacak.

Hem bölgenin hem de üreticinin kazanacağı bir buluşma yeri olacak olan Fuar alanın 9 ve 10'uncu holleri bakanlıklara, illerin valilik, belediye, sanayi ve ticaret odalarının, üniversitelerinin aralarında bulunduğu kamu kurum ve kuruluşlarına, hizmet sektörüne, yüklenici firmalara ayrılacak. 11'inci holde ise yerel markalar, yöresel ürünler, yöreye özgü el sanatları ve coğrafi işaretli ürün stantları yer alacak.

BAKAF 2018’de konuk ülke yer alırken, iş geliştirme platformu imkanı da oluşturulacak.

Batı Karadeniz bölgesindeki illerde gerçekleştirilen eğitim, yatırım ve tatil programlarına ilgiyi artırmayı amaçlayan Fuar aynı zamanda; yapılan yatırımları daha geniş kitlelere duyurmak, diğer kamu kurum ve kuruluşları ile oda ve borsalarla bilgi ve deneyim paylaşımında bulunmak, girişimcilere ve üreticilere rehber olmak, yeni ortaklıklar kurmak, hedef kitleyi artırmak ve marka farkındalığı oluşturmak açısından da önemli hedefleri barındırıyor.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Kategorinin Diğer Haberleri